WELCOME

Sunday, October 16, 2011

၊ ဘ၀သစ္တြင္ ပဋိသေႏၶေနေသာသူသည္





' ဘေႏၵ နာဂေသန ၊ ဘ၀သစ္တြင္ ပဋိသေႏၶေနေသာသူသည္ ေရွးဘ၀က သူပင္ေလာ ၊ သို႕မဟုတ္ အျခားသူေလာ''

'' မဟာရာဇ ၊ ေရွးဘ၀က သူလည္းမဟုတ္ ၊ အျခားသူလည္းမဟုတ္ ''

'' ဥပမာ ျပပါဦး ဘေႏၵ ''

'' မဟာရာဇ ၊ သင္သည္ ပက္လက္အိပ္ေသာ ကေလးသူငယ္ျဖစ္ခဲ့၏ ၊ ယခုအခါ ၾကီးလာေသာ သင္သည္ ထိုခေလးသူငယ္ပင္ေလာ ''

'' ဘေႏၵ မဟုတ္ပါ ၊ ယခုအခါ ၾကီးလာေသာ ငါက တျခားျဖစ္ပါ၏။ ''

'' မဟာရာဇ သို့ျဖစ္ပါလ်ွင္ အမိ အဖ ဟူ၍လည္းေကာင္း ျဖစ္နိုင္ေတာ့မည္မဟုတ္ ၊ ဆရာသမား ၊ သီလရွိသူ ၊ အတတ္အညာတတ္သူဟူ၍လည္း ျဖစ္နိုင္ေတာ့မည္မဟုတ္ ၊ မဟာရာဇ အသို့နည္း ၊ ဘ၀အစ ကလလ ရည္ၾကည္
တည္စဥ္က အမိတစ္ေယာက္ ၊ အျမဳပ္ျဖစ္စဥ္က အမိတစ္ေယာက္ ၊ သားတစ္ အတံုးအခဲျဖစ္စဥ္က အမိတစ္ေယာက္ ၊ သုငယ္ျဖစ္စဥ္က အမိတစ္ေယာက္ ၊ ၾကီးေသာအခါ အမိတစ္ေယာက္ျဖစ္ျပီး အတတ္ပညာသင္ၾကားသူက တစ္ေယာက္ ၊အတတ္ပညာတတ္သူက တစ္ေယာက္ျဖစ္မည္ေလာ၊ အျခားတစ္ေယာက္က မေကာင္းမွုျပဳ၍ အျခားတစ္ေယာက္က အျပစ္ဒဏ္ခံရမည္ေလာ ''

'' ဘေႏၵ ၊ ထိုသို့မျဖစ္နိုင္ပါ၊ အကယ္၍ အရွင့္အား တစ္စံုတစ္ေယာက္က ဤေမးခြန္းကို ေမးခဲ့ပါလ်ွင္ အရွင္ဘယ္သိုေျဖမည္နည္း ''

'' မဟာရာဇ ငါသည္ ပက္လက္အိပ္ ေသာ ကေလးသူငယ္ျဖစ္ခဲ့ျပီး ၊ ငါသည္ပင္ ယခုအခါ ၾကီးရင့္၏ ၊ ဤကိုယ္ကိုသာအမွီျပဳျပီး ၊ ထိုအလံုးစံုေသာ သူငယ္အရြယ္ စသည္တို့သည္ တေပါင္းတစည္းတည္းျဖစ္ကုန္၏ ''

'' ဥပမာျပပါဦး ဘေႏၵ ''

'' မဟာရာဇ တစံုတေယာက္သည္ ညဥ့္ဦးက မီးထြန္းထား၏ ၊ ထိုမီးသည္ တညလံုးပင္ ထြန္းလင္းေတာက္ပေနရာ ညဥ့္ဦးယံက မီးသည္ တျခားေလာ ၊ သန္ေကာင္ယံက မီးသည္ တျခားေလာ ၊ မိုးေသာက္ယံမီးသည္ တျခားေလာ ''

'' မဟုတ္ပါ ဘေႏၵ ၊ ထိုညဥ့္ဦးယံမီးကိုသာ အမီွျပဳ၍ တညလံုးထြန္းလင္းေနပါ၏ ''

'' မဟာရာဇ ထိုအတူပင္ တရားအစဥ္အဆက္သည္ ေရွ့ေနာက္ ဆက္စက္၏ ၊ အျခားတရားတပါး ျဖစ္ေပၚလာ၏ ၊ အျခားတရားတစ္ပါး ခ်ဳပ္ျငိမ္း၏ ၊ မေရွးမေနွာင္းတစ္ျပိဳင္နက္ကဲ့သို့ ေရွ့ေနာက္ဆက္စပ္၏ ၊ ထိုသို့ တစ္ျပိဳင္နက္ ကဲ့သို့ျဖစ္၍ ခ်ဳပ္ပ်က္ဆက္စပ္ျခင္းေၾကာင့္ ထိုေရွးသူလည္းမဟုတ္ ၊ အျခားသူလည္းမဟုတ္ ၊ ေရွး၀ိညာဏ္တြင္ ေနာက္၀ိညာဥ္ ေပါင္းဆံုျခင္းျဖစ္၏ ''

'' ဥပမာ ျပပါဦး ဘေႏၵ ''

'' ညွစ္ေသာနိ့သည္ ၾကာလ်ွင္ နိ့ဓမ္းျဖစ္၏ ၊ နို့ဓမ္းမွ ဆီဦး ၊ ဆီဦးမွ ၊ ေထာပတ္ျဖစ္၏ ၊ ယင္းနို့ပင္လ်ွင္ နိ့ဓမ္း၊ ထင္းနို့ဓမ္းပင္ဆီဦး ၊ယင္းဆီဦးပင္ ေထာပတ္ဟုေျပာလ်ွင္ မွန္မည္ေလာ ''

'' မမွန္နို္င္ပါ ဘေႏၵ ၊ ထိုနို့ကိုအမွီျပဳ၍သာ နို့ဓမ္း စသည္ ျဖစ္ရပါ၏ ''

'' မဟာရာဇ ထို႕အတူသာ ဆိုခဲ့သည့္အတိုင္း တရားအစဥ္အဆက္ ေရွ့ေနာက္ ဆက္စက္ေနျခင္း ျဖစ္ေလသည္ ''

No comments: